Bramy uchylne to jedne z najbardziej popularnych bram na rynku. Ich prosta konstrukcja oraz proste i sprawdzone rozwiązania mechaniczne gwarantują niezawodne działanie bramy.
Cechy charakterystyczne:
- skrzydło wykonane z blachy stalowej ocynkowanej – trapez T-10, o pionowym, poziomym, i skośnym układzie wypełnienia, bądź z blachy stalowej ocynkowanej perforowanej
- elementy ościeżnicy zespolone są ze sobą za pomocą połączeń skręcanych
- profile skrzydła łączone za pomocą specjalnych akcesoriów
- poprzeczka łącząca prowadnice poziome oraz ślizgi boczne
- układ sprężyn wspomagający podnoszenie i opuszczanie skrzydła bramy
- sprężyny zabezpieczone w tulejach
W bramach CONNECT nowością są aplikacje ozdobne między panelami skrzydła, wykonywane w kolorach drewnopodobnych – złoty dąb i orzech, stal nierdzewna, oraz w dowolnym kolorze z palety RAL. Ten z pozoru niewielki zabieg zmienia płaszczyznę skrzydła bramy w efektowny element fasady.
Napędy serii MIDO to inteligentna technologia w zakresie automatyki. Szyna jezdna jest kompletnie złożona wraz z łańcuchem oraz wózkiem jezdnym, co umożliwia szybki montaż siłownika,
eliminując jednocześnie błędy montażowe. Prosta procedura programowania ułatwia dobór parametrów dla napędu.
Napęd w komplecie z szyną jezdną dł. 3000 mm wyposażony jest w:
- silnik 24 V,
- centralę sterującą z zasilaczem,
- jeden nadajnik zdalnego sterowania,
- diodową lampę sygnalizacyjną.
Bramy garażowe uchylne Wiśniowski dane techniczne
Modele i konstrukcje uchylnych bram garażowych Wiśniowski | ||
---|---|---|
Garaże i bramy wymagania formalno - prawne | ||
Wymagania techniczne w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690) Garaż do przechowywania i bieżącej, niezawodowej obsługi samochodów osobowych, stanowiący samodzielny obiekt budowlany lub część innego obiektu, będący garażem zamkniętym - z pełną obudową zewnętrzną i zamykanymi otworami, bądź garażem otwartym - bez ścian zewnętrznych albo ze ścianami niepełnymi lub ażurowymi, powinien mieć:
Do garażu indywidualnego położonego poniżej lub powyżej terenu należy zapewnić dojazd dla samochodów za pomocą pochylni o maksymalnym nachyleniu nie większym niż 25% lub zastosować odpowiednie urządzenia do transportu pionowego. Posadzka w garażu powinna mieć spadki do wewnętrznego lub zewnętrznego wpustu kanalizacyjnego. W zabudowie jednorodzinnej, zagrodowej i rekreacji indywidualnej dopuszcza się wykonywanie spadku posadzki skierowanego bezpośrednio na nieutwardzony teren działki. W garażu zamkniętym należy stosować wentylację:
|