Wszystkie bramy roletowe wyposażone są w standardzie w napęd. Kurtyna bramy nawija się na wał nawojowy schowany w skrzynce, dzięki czemu można zaoszczędzić przestrzeń pod sufitem.
Cechy charakterystyczne:
- kurtyna wykonana z profili aluminiowych wypełnionych pianką poliuretanową
- w skrajnym dolnym profilu montowana jest komorowa uszczelka gumowa przylegająca do podłoża
- kurtyna porusza się wzdłuż aluminiowych prowadnic pionowych i nawija się na wał nawojowy
- prowadnice aluminiowe montowane wzdłuż bocznych krawędzi otworu
- prowadnice wyposażone w uszczelki szczotkowe
- napęd w standardzie
- siłownik rurowy zamontowany w wale nawojowym
Bramy garażowe roletowe Wiśniowski dane techniczne
Modele i konstrukcje roletowych bram garażowych Wiśniowski | ||
---|---|---|
Garaże i bramy wymagania formalno - prawne | ||
Wymagania techniczne w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690) Garaż do przechowywania i bieżącej, niezawodowej obsługi samochodów osobowych, stanowiący samodzielny obiekt budowlany lub część innego obiektu, będący garażem zamkniętym - z pełną obudową zewnętrzną i zamykanymi otworami, bądź garażem otwartym - bez ścian zewnętrznych albo ze ścianami niepełnymi lub ażurowymi, powinien mieć:
Do garażu indywidualnego położonego poniżej lub powyżej terenu należy zapewnić dojazd dla samochodów za pomocą pochylni o maksymalnym nachyleniu nie większym niż 25% lub zastosować odpowiednie urządzenia do transportu pionowego. Posadzka w garażu powinna mieć spadki do wewnętrznego lub zewnętrznego wpustu kanalizacyjnego. W zabudowie jednorodzinnej, zagrodowej i rekreacji indywidualnej dopuszcza się wykonywanie spadku posadzki skierowanego bezpośrednio na nieutwardzony teren działki. W garażu zamkniętym należy stosować wentylację:
|