Bramy segmentowe Wiśniowski nie są transformacją istniejących rozwiązań, ale twórczym efektem poszukiwań równowagi między nowoczesną techniką, jakością, bezpieczeństwem i designem. Dopracowane w każdym szczególe odpowiedzą na potrzeby użytkownika zanim on sam je zdefiniuje. Zapraszamy! Poznaj w pełni wyposażone i kompletne bramy automatyczne, dzięki którym sięgając po pilota każdego dnia masz pewność, że Twój wybór był trafny, najlepszy z możliwych.
Bramy garażowe segmentowe Wiśniowski PRIME
Nowa generacja bram segmentowych
- unikatowe rozwiązania techniczne
- panel INNOVO o grubości 60 mm współczynnik przenikania ciepła U=0,79 W/m2K
- rozbudowany system osłon i uszczelnień
- liczne, nowoczesne systemy zabezpieczeń
- precyzyjna konfiguracja z układem napędowym
Bramy garażowe segmentowe Wiśniowski UniTherm
Najbardziej energooszczędna brama garażowa
- panel INNOVO o grubości 60 mm
- współczynnik przenikania ciepła U=0,79 W/2K
- optymalne parametry odporności na działanie wiatru, przenikania wody oraz przepuszczalności powietrza.
Bramy garażowe segmentowe Wiśniowski UniPro
Komfortowe rozwiązanie do garażu
- panel o grubości 40 mm
- bogata oferta kolorów i wzorów
- współczynnik przenikania ciepła U=1,07 W/m2K
- współczynnik tłumienia dźwięku Rw=23 dB
- dostępna w wersji ręcznej i automatycznej
Bramy garażowe segmentowe Wiśniowski dane techniczne
Modele i konstrukcje segmentowych bram garażowych Wiśniowski | ||
---|---|---|
Garaże i bramy wymagania formalno - prawne | ||
Wymagania techniczne w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690) Garaż do przechowywania i bieżącej, niezawodowej obsługi samochodów osobowych, stanowiący samodzielny obiekt budowlany lub część innego obiektu, będący garażem zamkniętym - z pełną obudową zewnętrzną i zamykanymi otworami, bądź garażem otwartym - bez ścian zewnętrznych albo ze ścianami niepełnymi lub ażurowymi, powinien mieć:
Do garażu indywidualnego położonego poniżej lub powyżej terenu należy zapewnić dojazd dla samochodów za pomocą pochylni o maksymalnym nachyleniu nie większym niż 25% lub zastosować odpowiednie urządzenia do transportu pionowego. Posadzka w garażu powinna mieć spadki do wewnętrznego lub zewnętrznego wpustu kanalizacyjnego. W zabudowie jednorodzinnej, zagrodowej i rekreacji indywidualnej dopuszcza się wykonywanie spadku posadzki skierowanego bezpośrednio na nieutwardzony teren działki. W garażu zamkniętym należy stosować wentylację:
|