Bramy garażowe segmentowe Wiśniowski

Bramy segmentowe Wiśniowski nie są transformacją istniejących rozwiązań, ale twórczym efektem poszukiwań równowagi między nowoczesną techniką, jakością, bezpieczeństwem i designem. Dopracowane w każdym szczególe odpowiedzą na potrzeby użytkownika zanim on sam je zdefiniuje. Zapraszamy! Poznaj w pełni wyposażone i kompletne bramy automatyczne, dzięki którym sięgając po pilota każdego dnia masz pewność, że Twój wybór był trafny, najlepszy z możliwych.

Bramy garażowe segmentowe Wiśniowski PRIME

Nowa generacja bram segmentowych

  • unikatowe rozwiązania techniczne
  • panel INNOVO o grubości 60 mm współczynnik przenikania ciepła U=0,79 W/m2K
  • rozbudowany system osłon i uszczelnień
  • liczne, nowoczesne systemy zabezpieczeń
  • precyzyjna konfiguracja z układem napędowym

Bramy garażowe segmentowe Wiśniowski UniTherm

Najbardziej energooszczędna brama garażowa

  • panel INNOVO o grubości 60 mm
  • współczynnik przenikania ciepła U=0,79 W/2K
  • optymalne parametry odporności na działanie wiatru, przenikania wody oraz przepuszczalności powietrza.

Bramy garażowe segmentowe Wiśniowski UniPro

Komfortowe rozwiązanie do garażu

  • panel o grubości 40 mm
  • bogata oferta kolorów i wzorów
  • współczynnik przenikania ciepła U=1,07 W/m2K
  • współczynnik tłumienia dźwięku Rw=23 dB
  • dostępna w wersji ręcznej i automatycznej

Bramy garażowe segmentowe Wiśniowski dane techniczne

Modele i konstrukcje segmentowych bram garażowych Wiśniowski

Garaże i bramy wymagania formalno - prawne

Wymagania techniczne w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690)

Garaż do przechowywania i bieżącej, niezawodowej obsługi samochodów osobowych, stanowiący samodzielny obiekt budowlany lub część innego obiektu, będący garażem zamkniętym - z pełną obudową zewnętrzną i zamykanymi otworami, bądź garażem otwartym - bez ścian zewnętrznych albo ze ścianami niepełnymi lub ażurowymi, powinien mieć:

  1. wysokość w świetle konstrukcji co najmniej 2,2 m i do spodu przewodów i urządzeń instalacyjnych 2 m,
  2. wjazdy lub wrota garażowe, co najmniej o szerokości 2,3 m i wysokości 2 m w świetle,
  3. elektryczną instalację oświetleniową,
  4. zapewnioną wymianę powietrza

Do garażu indywidualnego położonego poniżej lub powyżej terenu należy zapewnić dojazd dla samochodów za pomocą pochylni o maksymalnym nachyleniu nie większym niż 25% lub zastosować odpowiednie urządzenia do transportu pionowego.

Posadzka w garażu powinna mieć spadki do wewnętrznego lub zewnętrznego wpustu kanalizacyjnego. W zabudowie jednorodzinnej, zagrodowej i rekreacji indywidualnej dopuszcza się wykonywanie spadku posadzki skierowanego bezpośrednio na nieutwardzony teren działki.

W garażu zamkniętym należy stosować wentylację:

  1. co najmniej naturalną, przez przewietrzanie otworami wentylacyjnymi umieszczonymi w ścianach przeciwległych lub bocznych, bądź we wrotach garażowych, o łącznej powierzchni netto otworów wentylacyjnych nie mniejszej niż 0,04 m2 na każde, wydzielone przegrodami budowlanymi, stanowisko postojowe - w nieogrzewanych garażach nadziemnych wolno stojących, przybudowanych lub wbudowanych w inne budynki,
  2. co najmniej grawitacyjną, zapewniającą 1,5-krotną wymianę powietrza na godzinę - w ogrzewanych garażach nadziemnych lub częściowo zagłębionych, mających nie więcej niż 10 stanowisk postojowych.

Podobne produkty